Pages

Layout baru... Fungsi baru dan banyak!! sila tengok!!

Assalamualaikum.. Ya sebenarnya da lama saya tukar layout baru.. Layout ini menunjukkan kematangan saya dalam dunia blog ni..ehe..


Ok kawan2.. Jika kawan2 mahu melihat blog-blog yg lain boleh tgk di sebelah kiri layout ini.. Byk blog yg menarik yang anda boleh baca. Saya telah bahagikan kepada beberapa kategori iaitu OH DUNIA, ILMU DUNIA,MOTIVASI DIRI,ISU SEMASA,PERSATUAN & KELAB,KELUARGA,MUSLIMIN dan MUSLIMAH.


Di sebelah kanan layout byk poster dan widget2 yang menarik telah saya letak. Anda boleh mengetahui tarikh islam, waktu solat, mutiara kata islam dan juga menariknya anda boleh mendengar radio di internet.. Buat masa ni radio media prima agak susah utk access tapi radio astro ok..Selamat mendengar.. kalau ade pape nk chat bolehla borak2..saya akan melayan anda.. hehe.

HAH..ini yang penting.. tgk kt atas layout tu.. ala..kat atas tu.. ada icon2.. korang semua boleh klik kat citu.. ada facebook,pictures dan videos.. facebook tu profile saya sebenarnya...n gambar tu adala gambar2 yg menarik saya letakkan dan x lupa video juga..semuanya berkenaan diri saya..

Semoga anda semua berpuas hati dgn layout baru ni.. Terima kasih.

1 comments:

mcm mane nk ambek layout ni
g kt mane aja skit